پیشینه کسب و کار خانگی
از دیرباز، کسب و کار خانگی یکی از گزینه های افرادی بوده است که به دلایلی نمی توانستند و یا نمی خواستند در محیط خارج از منزل مشغول فعالیت شوند. افراد دارای کسب و کار خانگی بیشتر شامل زنان خانه دار و یا افرادی مانند مترجمان یا هنرمندان می شدند. آنها می توانستند از منزل خود کسب و کار خانگی پردرآمد یا شغل با درآمد متوسطی برای خود داشته باشند.
چرا کسب و کار اینترنتی؟
این روزها که یافتن شغل مناسب برای برخی از افراد سخت شده، و یا مانند گذشته سعی دارند بتوانند شغل و حرفه ای داشته باشند که بدون خارج شدن از منزل کسب و کار خانگی پردرآمد خودشان را داشته باشند کسب و کار اینترنتی بسیار مناسب است. کسب و کار اینترنتی، امکان ایجاد کسب و کار خانگی پردرآمد را برای این افراد فراهم کرده است. بسیاری از افراد محصولات یا خدمات خود را از طریق اینترنت به فروش می رسانند و به جای آنکه به دنبال شغل بگردند و موقعیت های استخدامی را بررسی کنند و در فرایند طولانی استخدام و کاریابی بیافتند، سعی می کنند با ایجاد کسب و کار اینترنتی، شغل مخصوص به خود را داشته باشند.
کسب و کار خانگی پردرآمد و استارت آپ ها
برخی از این شغل ها و حرفه ها نیز در قالب استارت آپ شکل می گیرند. به گونه ای که کسب و کار خانگی پردرآمد به نوعی استارتاپ محسوب می شود و می توانید در مراحل بعدی به سراغ خدمات شتادهنده و ... بروید. مخصوصا اگر بتواند با کمک تیمی متشکل از افراد خلاق و فعال اداره شود. اگر در اطراف خود افرادی را سراغ دارید که کسب و کار خانگی خود را با راه اندازی یک کانال تلگرام یا با اداره یک صفحه اینستاگرام یا با مدیریت یک صفحه وب سایت مشغول فعالیت است او یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده است. این افراد توانسته اند در بسیاری از موارد بدون نیاز به امکانات اولیه که در هر کسب و کار سنتی نیاز است، در کسب و کار اینترنتی خود با تکیه بر امکاناتی که اینترنت در اختیار آن ها قرار داده است مخصوصا شبکه های اجتماعی این روزها با این حجم محبوبیت، کسب و کار خانگی پردرآمد خود را راه اندازی، توسعه و مدیریت کنند. پس احیانا اگر شما هم ایده جالب و خلاقانه ای برای راه اندازی یک استارت آپ جدید در ذهن دارید حتما به این موضوع توجه کنید که از مزیت ها و فواید راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی غافل نشوید و آینده شغل خود را وصل به آینده روشن این نوع کسب و کارها که به نوعی برخی از آنها کسب و کار خانگی هم محسوب می شوند، کنید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.